IT MARKET

Vaš partner za online marketing

 

Vox Online - Pitanja i odgovori


Zašto izabrati Vox Online, odn. Autore u toj mreži, a ne neke druge?

Autori Vox Onlinea su sve redom ljudi koji su poznati u online zajednici (neki i puno šire), s etabliranim statusom i etabliranim kanalima kojima komuniciraju sa svojim čitateljima. Ono što Autori iz Vox Online napišu objavljuje se kao njihov autorski sadržaj pod njihovim imenom i ne "skriva" se iza imena portala, marke, korporacije ili sl.


Koliki doseg i efekt ima Vox Online?

Vox Online - kulinarski blogovi imaju 220.000 jedinstvenih posjetitelja mjesečno i 230.000 fanova na Facebooku. Procjena broja ljudi koji će vidjeti jedan članak (svi Autori uključeni) je 11.000, a statuse na Facebooku 40.000.
Vox Online - modni blogovi imaju 60.000 jedinstvenih posjetitelja mjesečno i 44.000 fanova na društvenim mrežama (Facebook, Instagram). Procjena broja ljudi koji će vidjeti jedan članak (svi Autori uključeni) je 4.000, a statuse na društvenim mrežama 3.000.


Zašto je Vox Online bolji od display oglašavanja ili od oglasa na Googleu?

Vox Online i display oglašavanje su dva različita tipa komunikacije prema korisnicima. Vox Online je više orijentiran na kvalitetu, a display oglašavanje na kvantitetu. Vox Online donosi kvalitetnije interesente kroz kvalitetniji sadržaj, dok display oglašavanje donosi više interesenata kroz više prikazivanja. Isto vrijedi i za oglase na tražilicama.


Koja je bitna razlika između Vox Online i klasičnog PRa?

Originalan, jedinstven, autorski sadržaj.


Kako znati da će sadržaj kreiran od strane Autora iz Vox Online biti pozitivan za Klijenta? Što ako kreirani sadržaj bude negativan?

Autori će o predmetu promocije pisati na pozitivno-objektivan način. Nema pisanja neistina, nema skrivanja istine, nema negativne nabrušenosti ("hejtanja"). Značajno će više prostora biti dano pozitivnim značajkama (iz aspekta svakog Autora) u odnosu na negativne značajke (iz aspekta svakog Autora).

Ako iz bilo kojeg razloga Klijent ocjeni kreirani sadržaj negativnim, ima pravo zabraniti objavljivanje kreiranog sadržaja.



Za više informacija ili upit nas kontaktirajte i odgovorit ćemo Vam u najkraćem roku.

Kontakt

Kontaktirajte nas za informaciju ili upit i odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.